CH M1
4 votes, 5.00 avg. rating (96% score)


W centrum handlowym M1 w Krakowie znajdują się 143 sklepy, w tym butiki z odzieżą męską i kobiecą (Adler, Galpeks, Giaccomelli, New Yorker), sklepy RTV i AGD ( Media Markt ). Ponadto w centrum M1 skupia w sobie hipermarket REAL oraz coś dla majsterkowiczów - Praktiker i wiele punktów usługowych.

m1outside.jpg
Centrum M1 w Krakowie – od zewnątrz

Wyświetl większą mapę

Adres:
al. Pokoju 67
31-530 Kraków
tel./fax: (0-12) 299-27-53

Godziny otwarcia:
pon. – sob. 9.00 – 21.00
Niedziela 10.00 – 20.00

Real:
pon. – sob. 9.00 – 21.00
Niedziela 10.00 – 20.00

Praktiker:
pon. – sob. 7.00 – 21.00
Niedziela 9.00 – 20.00

Media Markt:
pon. – sob. 9.00 – 21.00
Niedziela 10.00 – 20.00

Sklepy:

NEW YORKER
DEICHMANN
ADLER
SPORT&MORE
GALPEKS
ADIDAS
4YOU
BIGSTAR
LEE
LEVIS
CAMAIEU
CARRY
PUMA
RAVEL
SEPHORA
SOLAR
SUNSET SUITS

VISTULA

SIMPLE
WRANGLER
DIVERSE

GINO ROSSI

LEE COOPER
NIKE
HOUSE OF COLORS





10 Komentarze »

avatar September 14th, 2011 ANNA Says:

Hidden due to low comment rating. Click here to see.

Brak zgody! A Tobie podobał się ten komentarz? Thumb up 3 Thumb down 6

avatar May 24th, 2011 bono Says:

Nieaktualne dane w tym informatorze. Brakuje ITAKI i KODAK EXPRESS.

Zgadzasz się z taką opinią? Thumb up 3 Thumb down 2

avatar February 4th, 2011 kawa Says:

A kto odpowiada??? Bo przecież nie klient!???
Kasjerki powinny w takich sytuacjach prosić swoje koleżank-nie kasjerki do uzupełanienia braku, a nie odsyłac klienta gdzies tam, Ja zawsze czekam na kod przy kasie i nic mnie nie obchodzi psiocząca kolejka, bo to nie moja wina!!!!!!!!!

Zgadzasz się z taką opinią? Thumb up 4 Thumb down 3

avatar July 12th, 2010 Ryfka Says:

Zgadzam się z wypowiedziami dotyczącymi chamstwa klientów. Odnośnie do postu Pani, która zastanawia się, czy kasjerki mają jakieś wykształcenie, mogę napisać (jako pracownik szeregowy M1), że mają. Skończyłam z wyróżnieniem dzienne studia na Uniwersytecie Jagiellońskim, we wrześniu kończę drugi kierunek, również dzienny i na UJ-cie, dostaję stypendium naukowe i od 3 lat “dorabiam” jako kasjerka w M1. Większość z klientów mojego sklepu traktuje nas jak analfabetów, pomijam już fakt, że podczas kłótni nie potrafią prawidłowo odmienić najprostszych wyrazów, słoma z butów wystaje, paznokcie niestety nie domyte, ale kupa kasy w kieszeni daje poczucie władzy.Autorka pierwszego postu, jeżeli ma wyższe wykształcenie powinna się wstydzić albo przed umieszczeniem postu sięgnąć do słownika, chociaż pewnie takiego nie posiada.Tak na przyszłość. JEŻELI POD NAPISEM POJAWIA SIĘ CZERWONA KRESKA, OZNACZA TO BŁĘDNE NAPISANIE WYRAZU, PRZYDA SIĘ PANI TAKA WIEDZA. Nigdy nie zrobiłabym awantury w żadnym sklepie. Mam świadomość tego, że kasjer nie odpowiada za brak kodu.

Bardzo dobry. A Tobie podobał się ten komentarz? Thumb up 20 Thumb down 1

avatar January 16th, 2010 Pinki Says:

Generalnie obsługa jest ok w m1 częściej to niedowartościowanie prostaki drą się na kasjerkę o kod na kefirze albo, że coś jest 8gr drożej niż na pułce.
dla porównania mam TESCO w Koszalinie tam był dramat kiedy w sklepie Pani z obsługi zaczeła mnie wyzywać od złodzieji bo piłem kefir nadmienie, że miałem wypchany koszyk i było to nieco żenujące.

wracając do M1 i Reala jak ktoś chce gwiazdować niech pojedzie do ALMY tam i ceny inne i klienci inni.

Bardzo dobry. A Tobie podobał się ten komentarz? Thumb up 4 Thumb down 0

avatar January 5th, 2010 Quida Says:

A ja wypowiem się trochę z innej beczki. W sobotę byłam na zakupach w M1 (było mnóstwo samochodów). Jeżdżę na wózku i potrzebuje zaparkować samochód jak najbliżej wejścia, jednak wszystkie miejsca dla osób niepełnosprawnych były już zajęte. Wydawało mi się niemożliwe aby stali na nich sami inwalidzi, w związku z tym podjechałam do ochroniarza na rowerze i zapytałam czemu nie zajmie się pilnowaniem miejsc dla inwalidów, aby stawały na nich tylko osoby do tego uprawnione. Jednak ochroniarz powiedział mi że zwracają dużą uwagę właśnie na te miejsca i stoją na nich jedynie samochody z identyfikatorami. Oznajmił że postara się mi pomóc i poprosił osobę siedzącą na monitoringu o znalezienie wolnego miejsca jak najbliżej wejścia i faktycznie znalazło się. Jednak najprzyjemniejsze było to że gdy dojechałam do wskazanego miejsca stał tam już drugi ochroniarz i „trzymał” je dla mnie. To się nazywa życzliwość ! A tak na marginesie to dziwi mnie fakt że ktoś nakazuje ochroniarzom jazdę na rowerach w zimie (w sobotę był mróz i śnieg). Czy dyrekcja nie ma sumienia i wyobraźni czym to grozi.

Bardzo dobry. A Tobie podobał się ten komentarz? Thumb up 8 Thumb down 1

avatar September 14th, 2009 plik Says:

Zgadzam się opinia mery.Niektórzy kupujący w marketach zachowują się jak udzielni książęta pełnej krwi.Wszystko się im nie podoba ,są opryskliwi,niegrzeczni,a nawet wulgarni.Nie szanują zatrudnionych tam osób i zachowują się protekcjonalnie w stosunku do np.kasjerek.Są to ubolewania godne stwory pokroju klienta i kasi z poprzednich postów,o niskim poczuciu wartości,wykształcenia raczej miernego,które przychodzą do marketu tylko po to by się poczuć nareszcie wreszcie kimś poniżając inną osobę bo na produkcie za 1,50 nie ma naklejonego kodu (najczęściej bogu ducha winną kasjerkę).

No cóż rożnych bozia ma lokatorów
a o człowieku świadczy jego stosunek do innych.

Bardzo dobry. A Tobie podobał się ten komentarz? Thumb up 6 Thumb down 0

avatar May 2nd, 2009 mery Says:

Z moich obserwacji wynika, że częściej kupujący są opryskliwi. Może ludzie powinni być bardziej życzliwi dla personelu. To, ze zostawiamy w sklepie swoje pieniądze nie upoważnia nas do tego by na pracujących tam ludzi patrzeć z góry. I jeszcze jedno, ja nie pracuję w sklepie. Życzę uśmiechu.

Bardzo dobry. A Tobie podobał się ten komentarz? Thumb up 7 Thumb down 0

avatar January 12th, 2009 kasia Says:

Hidden due to low comment rating. Click here to see.

Brak zgody! A Tobie podobał się ten komentarz? Thumb up 1 Thumb down 6

avatar September 23rd, 2008 KlienT Says:

Hidden due to low comment rating. Click here to see.

Brak zgody! A Tobie podobał się ten komentarz? Thumb up 1 Thumb down 5

Wypowiedz się!